CUM SA IȚI CONVINGI CLIENTELE SA ÎȘI TATUEZE SPRÂNCENELE?

CUM SA IȚI CONVINGI CLIENTELE SA ÎȘI TATUEZE SPRÂNCENELE?

Calculând după multitudinea de cursanți care au terminat în ultimul timp cursuri de tatuaj cosmetic/dermo-pigmentare, cu siguranța că toți au aceeași întrebare. Cum conving acum clienta să își facă dermo-pigmentare?

Obținerea primilor voștri clienți in dermo-pigmentare ar putea părea la început o sarcină descurajantă. Ați studiat tehnica. Ați petrecut nenumărate ore de schițare a liniilor de păr pe piele sintetică. Ați exersat modele, v-ați perfecționat abilitățile de consultare și ați absolvit cursul de formare.

Dar ce urmează acum? Clienții vor începe să apeleze  la voi sau să meargă în salonul vostru dintr-o dată? Nu. Va dura ceva timp și e nevoie de implicare din partea voastră.

Am pus la punct această listă de pași pe care îi puteți realiza pentru a avea clienți si a convinge clientele sa isi realizeze un tatuaj cosmetic.

Imediat ce v-ați asigurat că puteți funcționa legal va trebui să începeți să lucrați la portofoliul. Portofoliul va fi cel mai bun lucru pe care potențialii clienți vor dori să îl vadă înainte de a face o programare. Pentru a crea acest portofoliu, luați în considerare oferirea serviciilor la un preț redus sau gratuit, în schimbul unei practici. Mulți profesioniști independenți fac acest lucru atunci când încep doar ca fotografi, coafori, designeri grafici, jurnaliști etc.

În cele din urmă, ați putea dori să investiți într-o cameră digitală bună. O camera digitala bună vă va permite să faceți fotografii bune de calitate pentru before and after. Vă recomandăm o cameră DSLR, un fundal alb și o lumină bună. Fotografiile cu telefonul mobil vor fi bune doar pentru postările de pe rețele de socializare, dar dacă doriți să creați un site frumos și atractiv, atunci un aparat foto bun ar fi o investiție necesară.

Fiți mereu prezenți pe rețele de socializare precum Instagram și Facebook. Asigurați-vă că realizați un profil bun care vă ghidează spre potențialii clienți.

Puteți folosi Pics Art pentru a face colaje. Este simplu și oferă o gamă mai mare de opțiuni. De asemenea, vă permite să adăugați cu ușurință un filigran în fotografie. Ar trebui să introduceți întotdeauna numele, logo sau numele de utilizator Instagram pe toate fotografiile. Acest lucru va garantează că nimeni nu își va însuși munca voastră.

Utilizați hashtaguri. Dacă postați ceva pe contul de Instagram și nu folosiți hashtags, postarea ar putea fi invizibilă. Oamenii vă găsesc profilul datorită hashtagurilor. Cu cât mai multe hashtaguri, cu atât mai multă vizibilitate va avea postul. Unele dintre cele mai frecvente și mai cunoscute hashtags pentru microblading sunt:

#Dermo-pigmentare #MicrobladingEyebrows #Micropigmentation #Eyebrows

Va dorim Succes!

Toate comentariile

Lasa un răspuns